همه چی تموم شد...........


طاقت بیار رفیق :)

شرح زندگی

همه چی بینمون تموم شد....

راس میگف. عاشقی کشک نیس که...

راس می گف داره میمیره...... راس میگف به هم نمیخوریم

همه اینارو فک میکرد داره راس میگه ولی هیچ وقت احساسی که بهش داشتمو درک نکرد

خودم همه چیو تموم کردم چون احساس کردم درگیر یه بچه بازی شدم که فقط توش داشتم دلمو خوش میکردم

من هیچ فرقی با دخترای دیگه براش نمیکردم تنها فرقم این بود که منو از بقیه دخترا بیشتر دوس داش همین. یعنی اگر میمردم هم براش فرقی نمیکرد........

یکی یه بار تو زندگیش اومده و همه احساساتشو...باوراشو... برده

این دیگه درس نمیشه مگر اینکه پیش هم باشیم که نیستیم.

جالب این جاست که کسیو که دیوانه وار عاشقم بود به خاطر این بی رحم ول کردم.................

حالا دوباره من موندم و من :)

به خودم سلام میکنم که شدم دوباره همون دختر قبلی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,ساعت 16:7 توسط سمانه| |


Power By: LoxBlog.Com